ԵՀՀ Գիտական հանդես, հատոր 10, էջ 87-93, 2024
ՄԱՐՏԱՐՎԵՍՏՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄՆ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ՝ ՈՐՊԵՍ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԱՅԼԸՆՏՐԱՆՔ
Արսեն Զազյան
Մուտքագրված է՝ 30.05.24, գրախոսված է՝ 16.06, ընդունված է՝ 26.06
DOI: 10.61484/29538181-sj.10.24-09
Ամփոփագիր. Մարտարվեստները սպորտի տարեգրության մեջ ի սկզբանե ներ- առ ված էին որպես ինքնուրույն գործունեություն, որն ապահովում էր լրացուցիչ ֆիզի- կական ակտիվություն եւ տեխնիկայի որոշակի տարրեր կիրառելու մասնագի տացված մոտեցում: Հետագայում ի հայտ եկան մեթոդական ծրագրեր, որոնք հնա րա վորություն տվեցին հե տա դարձ կապով գնահատել մարզվողների գործողու թյունները վարժության ընթացքում, որոնց մեջ միաժամանակ ներառվեցին մարզ վողի մի շարք կենսական գործառույթները: Վերապատրաստման մեթոդի կիրառու մը դասերի ժամանակ կարող է զգալիորեն մեծացնել շարժիչ գործողությունների ծավալը ուսումնական գործընթացում: Եթե ավելի շատ ուշադրություն դարձվի գործողությունների աստիճանական ձեւավորման տեսու թյանը, ապա հնարավոր կլինի դասակարգել եւ գրանցել ուսանողի աճը ինչպես սպորտում, այնպես էլ անհատական զարգացման մեջ: Ուսանողների ուսուցման ոչ ավանդական մեթոդների շրջանակը չի սահմա նա- փակ վում միայն մարտարվեստի պարապմունքներով: Պարապմունքներին զուգահեռ կիրառ վում է նաեւ բուժական մարմնամարզություն:
Հիմնաբառեր. մարտարվեստներ, ֆիզիկական դաստիարակություն, սպորտ, մե-
թոդ ներ, տեխնիկական հնարքներ, ուսուցողական մարզումներ, ֆիզիկական վարժու-
թյուններ, ուսանող: