Back

ԵՀՀ Գիտական հանդես, հատոր 10, էջ 72-80, 2024

ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՎՐԱ ԱԶԴՈՂ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԸ

Ամալիա Սահակյան

ԵՀՀ «Ռոսլին» ակադեմիա Մուտքագրված է՝ 10·05, գրախոսված է՝ 16.06, ընդունված է՝ 26.06

DOI: 10.61484/29538181-sj.10.24-07

Ամփոփագիր՝ Աշխատանքում բացահայտված են մարդկային ստեղծագործա- կան ներուժի կառուցվածքային բաղադրիչները՝ ստեղծագործական մտածողություն երեւակա յություն, հնարամտություն, ըմբռնման չափ, իրերի ու երեւույթների խորքը թափանցելու, ներքին կապերը բացահայտելու ցանկություն, գեղեցկության զգացում։ եւ այլն։ Անհա տական բաղադրիչների առկայությունը դիտարկվում են որպես անձի ստեղծագործական կարողությունների ձեւավորման ու զարգացման չափանիշներ։ Կրտսեր դպրոցականների ստեղծագործական կարողությունները հիմնականում զարգանում են ուսումնական գործընթացում՝ ուսուցչի առաջատար, առաջնորդող դերով, ուսուցման ինտերակտիվ մեթոդների եւ ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառ մամբ եւ դրա համար անհրաժեշտ մանկավարժական պայմանների ապա- հովմամբ, ինչի մասին կխոսենք։ հաջորդ ենթաբաժնում

Հիմնաբառեր՝ ստեղծագործական կարողություններ, զարգացում, կրտսեր
դպրոցական, խաղ, ստեղծագործական գործունեու թյունը: